• (iOS) Solar Smash syiling penjana kod menipu

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Solar Smash ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Solar Smash IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ syiling penjana kod menipu ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Solar Smash 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Grafik yang bagus. Dan itu sahaja. Permainan ini menarik selama 5 minit maksimum. Dan tidak, ia bukan simulasi - jauh dari itu - ia hanya permainan arked kebudak-budakan.

    Banyak iklan yang merosakkannya. Harap mereka menambah lagi kerana selepas 6min ia agak membosankan terutamanya perlu menonton iklan apabila anda menetapkan semula.

    Permainan ini sangat terbaik tetapi mempunyai kemas kini baharu yang besar "dalam anda boleh mendapatkan penyembuhan selepas anda melihat iklan seperti 3 kali" ok saya harap ia boleh diperbaiki

    Sangat menyeronokkan dan saya ingin memegang sebuah planet dan semua bulan daripadanya akan muncul dan menambah satu lagi sistem suria dan mengezum lebih jauh dan melihat galaksi dan apabila anda mengezum keluar untuk melihat galaksi, anda akan melihat menu baharu di sebelah kanan dan anda akan melahirkan lebih banyak galaksi dan melihat lebih banyak bahan gangguan untuk memusnahkan galaksi

    Untuk orang Islam jangan pernah main ni game kerana seperti kiamat game ini tidak baik untuk orang Islam jadi tulah saya Kasi 1 bintang ke kerana saya ni orang Islam :v

    Perkara yang saya mahu ia adalah peluru berpandu penyembuhan yang tidak terhingga dan itu sahaja yang saya mahukan

    nice but im so addicted and ayun napagalitan kay papa sangat nadaw addicted

    Saya sangat benci permainan ini, saya sentiasa ketinggalan dalam ini walaupun saya mempunyai PTCL dan juga planet-planet saling bergaduh (melakukan kekecewaan) ewww plz pemaju menjadi nyata. Kami benci awak

    Nampaknya terdapat pepijat dengan kemas kini ini. Saya tidak boleh menetapkan semula planet ini dan memilih yang lain. Apabila saya menekan butang set semula dan menekan butang semak tiada apa yang berlaku, Kemudian saya memilih palnet pilih tetapi ia tidak memuatkan mana-mana planet. Pls betulkan.

    Staff! - Job Game | Simulator ማስመሰል ntf

    Download Solar Smash 1.7.2 APK for android - AN1

    Solar Smash سیمولیشن zfw

    Bes tapi macam


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :