• (iOS) Save The Girl snyder mange point

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Save The Girl ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Save The Girl IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ snyder mange point ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Save The Girl 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Dette spil lover meget, men bortset fra løftet har det ikke noget at gøre for det. Forfærdeligt. Dårlig musik, bliver ved med at halte, for mange annoncer - og jeg lagde mærke til, at selvom der var minutter i træk, da skærmen var frosset, fortsatte annoncen i bunden lige så jævnt som altid. Også, ikke nok muligheder og forudsigelig. Hvis du laver en fejl, kan du fortsætte ved at se en annonce. Jeg ville fortsætte, for du ser annoncen på begge måder. Selvfølgelig kan det fryse, og du vil stadig ikke få en belønning. Åh.

    Jeg kan ikke sige, at det ikke morede. Dette spil var en interessant måde at dræbe en time eller deromkring på. Beslutningerne var fuldstændig til grin. Jeg må sige, at I skal være meget kreative (eller høje på syre) for at komme med nogle af løsningerne. Godt gået med at få hver forbandede annonce til at kopiere dit spil. Godt klaret. Download det, hvis du vil have et grin og har brug for at slå lidt tid ihjel

    Jeg har givet Save The Girl et hurtigt forsøg, men det er ikke meget af et spil. Når du har fuldført en opgave, rigtig eller forkert, får du en annonce, som er hver 30. sekund lang, uden at den kan springes over, det føles som om det tager for lang tid, og det bliver hurtigt irriterende. Spillet i sig selv er ikke noget særligt eller interessant, men de dårlige valg er lidt interessante. Bortset fra det, vil jeg ikke anbefale dette spil det mindste.

    Dette spil er et godt spil og er faktisk ligesom det annoncerede, men når jeg kun kan spille i et par sekunder, så får jeg en masse annoncer ryg mod ryg, det bliver frustrerende til det punkt, hvor jeg slettede det. Dette spil er langt mere reklame end spil. Skær annoncerne ned til, hvor du kan foretage et par valg, så spiller jeg igen og vil helt sikkert vurdere dette højere.

    Jeg ville ønske, jeg kunne have mulighed for at give 0 stjerner, fordi dette spil har alt for mange annoncer. Jeg troede, det ville være sjovt og tid at spille dette spil, men jeg var langt væk. Efter hvert niveau i spillet giver det dig straks en annonce i starten, jeg var ligeglad, men så blev det for meget. Hvert niveau tog kun mindre end 30 sekunder at fuldføre, og så ville det tage mig til en annonce, det ville være annonce efter annonce. SPILD IKKE DIN TID PÅ AT DOWNLOADE OG SPILLE DETTE SPIL.

    Ok bortset fra at der er alt for mange annoncer! Jeg betalte endda for ingen annoncer, og det tog bare mine penge, fordi jeg stadig har annoncer overalt. Betal ikke for de ingen annoncer, det virker ikke! Hvis det ikke var for det, ville jeg give 5 stjerner, men lige nu føler jeg, at jeg måske ville slette det. Og jeg har ikke fundet en måde at kontakte udvikleren om problemet

    Sjovt

    Hvis jeg kunne få det en nul stjerne, ville jeg. Der annoncer hver gang du fuldfører et niveau. Så hav frækheden til at have noget at se en annonce for 3 gange så mange mønter. Animationen er noget, du vil finde i en newgrounds. (ikke et supplement) Det er bare endnu et "action" flashspil; med dets generiske scenarier, tryk på én knap for at give dem grundlæggende værktøjer, og se dem udføre det meste af handlingen.

    Boys Skins For Minecraft PE Værktøjer ceq

    Meget sjovt spil også det sjove er, at historien ikke giver mening XD, men den er god sådan, også tilføjelsen, jeg tror, at der ikke er så meget, tilføjer ;w; Det er sådan en smart idé med et spil, det vil sige et af mine bedste spil jeg har på min telefon og det sjoveste


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :