• (Android/iOS) Cat Bird codeert veel geld

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cat Bird ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cat Bird IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ codeert veel geld ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Cat Bird 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Cat Bird Sarguzasht lzj

    Gebroken spel, maar leuk! Waarom is het kapot? Telkens wanneer ik een 'X' stop uit een advertentie, wordt het spel afgesloten. Corrigeer dit alstublieft. Momenteel 4 sterren, maar zodra dit is opgelost, 5 sterren.

    Speed Hero: Superhero Games הרפתקאות krbd

    Betaald om advertenties te verwijderen, advertenties zijn er nog steeds.

    Cat Bird Piedzīvojumu spēles gdym

    De game is over het algemeen erg goed, maar zo nu en dan reageert de besturing niet of loopt vast.

    Cat Bird Sarguzasht lzj

    Heb het gespeeld. Het was goed. Maar een ding dat me irriteert, zijn de advertenties. Ik kijk meestal youtube tijdens het spelen van dit spel. Elke keer dat er een advertentie verscheen, moest ik mijn YouTube-video pauzeren


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :