• (iOS) Extreme Car Driving Simulator פריצת זהב רבים

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Extreme Car Driving Simulator ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Extreme Car Driving Simulator IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ פריצת זהב רבים ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Extreme Car Driving Simulator 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    הכי טוב שאה שיחקתי זה משחק ממש טוב ואני אוהב את המשחק הזה ישלי את כול הרכבים באמת יואו

    اخر لعب بحه

    כל כך הרבה מכוניות כל כך הרבה רמפות כל כך הרבה אפשרויות

    משחק כיף

    המשחק הזה נחמד מאוד אבל מוד מירוצים לא זמין

    Extreme Car Driving Simulator Curse de mașini yiku

    פרסומות טיפשיות צצות כל 5 דקות זה מעצבן והמשחק הוא ל- STUPID GAME!!!!!

    זה לא ממש טוב. זה לא סימולטור, אפילו לא הולך לקרוא לזה simcade. כל תא הטייס הוא אותו תא בדיוק, יותר מדי פרסומות, נזקים לא אמיתיים, וגם כשהשלמת את המשחק (פתיחת כל מכונית, כולל ה-Vyron וה-Koenigsegg) זה לא משרת שום מטרה שנותרה מלבד לנסוע מסביב. לא הכי טוב, אני בהחלט יכול לקרוא לזה, אבל הסיבה שנתתי לו שני כוכבים היא שלמרות שבקושי תוכן, הדקות הראשונות מהנות למדי. אבל אז זה משעמם. 2

    משחק יפה

    לאחר התקנת המשחק הזה אחרי כמה ימים איבדתי את ההתקדמות שלי למרות שהייתי מחובר ל-Google play games לפני שמחקתי אותו. עכשיו אני בפיגור של 100 ק"מ מאיפה שהייתי. מערכת נוראית לחיסכון בנתונים 100 ק"מ לוקח הרבה זמן להשלים.

    אנחנו צריכים מכוניות מגניבות כדי להגיע בקלות

    הייתי מדרג את המשחק הזה ב-5 כוכבים אם הוא יוסיף כמה מפות לבידור ויסיר את בדיקת הדרכונים כדי שיהיה יותר כיף. וגם אם יש לך בעיה עם ה-Wifi או הנתונים הסלולריים של המודעה.

    האפליקציה הגרועה ביותר שראיתי אי פעם היא חותכת סכומים גדולים אם כסף מהכרטיס שלי בלי לבקש היא לוקחת ממני יותר מ-200 דולר בשבוע אחד ללא כל רשות

    אני בן 4 אני משחק במשחק הזה. אני אוהב את המשחק הזה יש לי הרבה מכוניות ואתה יכול לשנות צבע וזה אני אוהב

    אני מאוד אוהב את המראה של המשחק הזה אבל הדבר היחיד שאני לא מרוצה ממנו הוא שלוקח לו עידנים להוריד ואני ממש רוצה לנסות את המשחק כי הוא נראה מגניב אבל הוא לא מאפשר כי זה לוקח כל כך הרבה זמן להוריד . בבקשה תקן תודה. שני כוכבים.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :